Ve sonunda Will Smith geri döndü

Netflix bu filmin ilk fragmanını yayınladıgında , güzel bir film geliyo diye dusunmustum ve bugun de haklı cıktıgımı anladım.Büyülü yaratıkların ve postmodern amerika döneminin işlendiği Bright filminin incelemesine geciyorum blog takipçileri .(Bu arada 50 kişilik sitenin kemik kitlesi olustu gibi , 15 tatil yaklasıyor artık daha sık ve daha kaliteli yazılar yazabılecegım )

NOT : Yazının burdan sonrası bol spoilerlı :))

Bright ilk tanıtıldıgında polislerde büyü kullanabılıyo diye dusunmustum ama filmde sadece bright denilen büyücüler büyü kullanıyor.3 farklı ana ırk var : insan,elf ,ork ve diğer büyülü alt ırklar(periler vb). Hepsinin kendine ait bi bölgesi ve aynı hapishane cetelerı gıbı kuralları var . Elfler zengin tayfa , porshe lambo filan kullanıyolar , insanlar standart gunumuz gibi , orklarda banliyo tarzı kötü mahallelerde yasıyolar .Periler genel olarak herkesi rahatısz eden böcek gibi burda. Film los angeles sehrinde geciyo , Will Smit LAPD görevlisi olarak calsııyo ve ortagı bir ork. Büyülü degnek denilen büyülü nesneler var ve sadece brightlar kullanabılıyo demıstım , birght olmayan biri dokunursa patlıyo ve ölüyo bu büyülü degneklere.Filmin ortalarına dogru sans eseri bir elfi kurtarıyolar ve filmin geri kalanı büyülü degneği korumakla geçiyor.Oldukca sürükleyici ve eglenceli bir film olmus , ben sadece sonunu cok begenmedim aceleyle bitirilmiş gibi geldi , ama onun dısında tavsıye edıyorum. 

Will reyizin ortagı jakobyin sahneleri cidden komikti , bazılarında sesli güldüm.Bi de elfin aniden bagırıp zıplayıp will smiti korkuttugu sahne harbi eglenceliydi.



Kokoreçcisiyle, berberiyle, mahalle sakinleriyle #OrklarAramızda. Will Smith ile yılın Netflix Orijinal Filmi Bright ise, şimdi sadece Netflix’te!